Odpowiedzi

2010-01-01T19:31:12+01:00
Zapewne tabernakulum, odprawianie mszy świętej, obecność obrazów świętych.
2010-01-01T19:31:22+01:00
To ze nie rozmawia i jest całą msze spokojny
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T19:36:43+01:00
O świętości i grzeczności w kościele świadczy to że jest obecny prawdziwy Bóg, w kościele następuje przemienienie chleba w ciało a wino w krew, w tym miejscu możemy sie wyciszyć i porozmawiać z Bogiem.