Elo wszystkim ;] Ja mam taki problem z matematyka.... dostalismy testy do rozwiazania na czas swiat... jesli by ktos mog to bardzo prosze pomozcie chociaz czesc zadan zrobic.... za cale dwa testy moge dac nawet 70 pkt :D tylko prosze pomozcie... bo jak nie to leze...... testy sa z zalaczniku (ps. jest zaznaczone kilka odp tylko nie wiem czy dobrze... ) prosze ratujcie ludzie... matma to moja kula u nogi :/

Podaje swojego maila jesli ktos ma te testy rozwiazane to moze mi przeslac zeskanowane na maila.([email protected]) :P dzieki ;]

3

Odpowiedzi

2010-01-01T20:18:55+01:00
A tam gdzie nie są rozwiązane, to nie dawałam nic, bo nie jestem pewna i nie chcę Cię w błąd wprowadzić ;)

rozwiązania w załącznikach ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:25:19+01:00
Test 2

1.C
2.c
3a.b
3b.c
4a.b
4b.c
5.c
6.b
7.c(nie jestem pewna)
8.a
9 nazwa gazu - azot
wzór chemiczny- tlen O₂, dwutlenek węgla C0₂
zawartosc gazu w wydychanym powietrzu- nie wiem jaka tam jest cyfra na koncu ale generalnie robi sie to tak: 100-16,4-4,1-1,4(i tu wlasnie nie wiem ile jest)
10. P=36
36*115%=41,4
Potrzeba kupić 41,4m^2

test 1

1.a
2.a
3.c
4.d
5.b
6.b
7.d
8.d
9.c
10.a
11a.8000
11b.tego ci nie oblicze bo nie wiem ile jest pomiedzy a i b cm
2010-01-01T20:28:51+01:00
Zadanie 1

cały bieg - 24,07s
pierwsza część-11,98 s

Druga część
24,07s-11,98s=12,09s
Różnica
12,09s-11,98s=0,11s odp.A

Zadanie2

100%-(18+2+17+17+24)%=100%-78%=22%=22/100 odp.A

Zadanie 3
mąka- 1,5 c
c-cukier
jajka -3*6dag=18 dag

razem
c+1,5c+18=2,5c +18 odp. D

Zadanie 4
odp.D
Zadanie 5
x - liczba

(x+5)*3-x=29
3x+15-x=29
2x=29-15
2x=14/:2
x=7 odp.B

Zadanie 6
2 1 2