Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T20:06:43+01:00
Zabieralabym uczniow na wycieczki
Uczylabym ich zabawa
Nie traktowalabym ich jak osoby ktore sa nienormalne:PP
1 5 1
2010-01-01T20:06:58+01:00
Gdybym zostałą nauczycielką w mojej klasie, zmieniłabym rzeczy, które trapią moją klasę. Zero sprawdzianów, klasówek, a w dzienniku same piątki. Każdy miałby dobrą opinię i był najlepszy. Nasza klasa byłaby najfajniejszą na świecie i byłaby idealna.