Mam problem z internetem.
Gdy nie przeglądam stron internetowych internet wygasa,wtedy biorę opcję napraw i internet działa.Jest to uciążliwe przy ściąganiu plików gdyż nie przeglądam stron to nie ściągają się.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu.

2

Odpowiedzi

2010-01-01T20:21:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T22:29:38+01:00
To nie wina komputera!
to twój dostawca internetowy nawalił! polecam zadzwonić do np. pomocy technicznej u dostawcy i wypytać co jest nie tak.