Podaj , które z podanych kryteriów służy do wyrózniania sukcesji wtórnej i pierwotnej:
a- miejsce na ktorym zachodzi sukcesja np laka pole uprawne
b- gatunki organ. tworzacych stadia seralne
c- wystepowanie lub brak wczesniejszych form zycia na terenie objetym sukcesja
d- rodzaj podloza

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:26:01+01:00
C- występowanie lub brak wcześniejszych form życia na terenie objętym sukcesją
2010-01-01T21:48:08+01:00
C: wystepowanie lub brak wczesniejszych form zycia na terenie objetym sukcesja