Odpowiedzi

2010-01-01T20:25:26+01:00
Ryba płynie na sam dół stawu gdzyż woda w zimie ma najmniejsza temperature przy powierzchni a największą na samym dnie.:)
2010-01-01T20:26:02+01:00
Ryba płynie na dno. Jest tam zawsze temperatura 4 stopnie C.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:27:26+01:00
Zima ryby plywaja przy dnie zbiornika wodnego gdzie temp wynosi 4 st. C, gdyz na samym dole temp. w ciagu roku nie ulega zmianie. im wyzej temp bardziej podlega pogodzie.