Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T20:27:10+01:00
- programowanie windowsa
- wprowadzenie klucza
- ściągnięcie programów
- isntalacja ich
- korzystanie z komputera

to wszystko:P:)
2010-01-01T21:03:22+01:00
- programowanie windowsa
- wprowadzenie klucza
- ściągnięcie programów
- isntalacja ich
- korzystanie z komputera
2010-01-01T21:15:55+01:00
- programowanie windowsa za pomocą paska narzędzi
- wprowadzenie klucza
- ściągnięcie programów
- isntalacja ich
- korzystanie z komputera

Mam nadzieję, że pomogłam ;-)