Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:30:57+01:00
Myślę,że różnice między ludźmi mogą mieć znaczenie pozytywne.Dzięki różnicom wśród ludzi możemy się dowiedzieć wielu nowych rzeczy,poznać inne kultury,inne obyczaje.Gdyby wszyscy ludzie byli tacy sami świat byłby nudny.
1 1 1
2010-01-01T21:47:41+01:00
Różnice między ludźmi mają pozytywne znaczenie, ponieważ dzięki temu, że czymś się różnimy od innych jesteśmy na swó sposób wyjątkowi.