O CZYM MOŻNA NAPISAĆ....~*~
potrzebuje pomysłu tylko! jakiegoś dobrego! (*wybieram najlepsze*)

`Będe pisać opowiadanie o Janosiku. O jakiejś jego `przygodzie`! Tylko musze wymyślic coś NOWEGO **nie z filmu**

^^Nowa przygoda Janosika^^ ← o czym by można tu napisać??
Wiecie?

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T20:41:13+01:00
Napisz ze szykuje sie wielka wojna pomiedzy ludzmi janosika a zlodziejami ( ja nie pamietam dokladnie ale bedziesz wiedziec o co chodzi). Janosika grupa wygrywa zajmuja cale terytorium i juz niegdy zlodzieje ich nie atakuja
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T20:42:11+01:00
Janosik jedzie za granice i poznaje tam przepiękną kasię i zdradza swą żone
2010-01-01T20:42:56+01:00
Janosik kończy z przygodą bycia zbójnikiem, postanawia założyć rodzinę i cieszyć się życiem zapominając o dawnym "hobby".
2 3 2