Odpowiedzi

2010-01-01T20:43:36+01:00
Pozytywne:
-wiedza
-umiejętności pobrane z internetu
Negatywne:
-Psują wzrok
-,,zabijają,, czas
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T21:41:02+01:00
Pozytywne:
- skomputeryzowany przemysł,
- łatwość zdobywania informacji.
Negatywne:
- niebezpieczeństwo w internecie (np. nieumyślna rozmowa z kimś z kim nie powinieneś),
- są negatywne dla naszego zdrowia.
8 2 8
2010-01-01T21:52:32+01:00
1 negatywna-
komputer psuje oczy, oraz powoduje bule głowy...
2 negatywna-
komputer uzależnia, przy czym człowiek staje się nieświadomy tego co robi, lub nie chce mu się jeść..

1 pozytywna-
dzięki komputerom można sterować maszynami w bardzo wielkich firmach...
2 pozytywna-
na komputerze można sprawdzić godzinę, datę, sprawdzić jaka jest pogoda, jaka była, lub jaka będzie...
3 pozytywna-
na komputerze można pisać referaty, notatki, opowiadania itp, ułatwia on prace np. nauczycieli...
4 4 4