1.Wskazuję myśl przewodnią ewangelii św.Marka.
2.Cechy Jezusa, które św. Marek podkreśla w swojej ewangelii.
3.Charakteryzuje Jezusa na podstawie wybranych tekstów ewangelii św. Marka.
To bardzo pilne, proszę o jak najszybszą odpowiedz.
Z góry Dziękuję!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T22:01:56+01:00
Zad.1.
Ogolny okres życia i dzialalności wsrod ludzi Mistrza z Nazaretu z pominieciem opowiesci o tzw. ewangelii Dziecinśtwa
Zad.2.
Nadprzyrodzone zdolnosci Jezusa
zad.3.
szczegolne relacjonowanie jego zycia to, że duzo nie mówi tylko czyni znaki
4 5 4
2010-01-03T02:36:09+01:00
1.to ewangelia dzieciństwa,okres życia i działalność mistrza
2.zdolność nadprzyrodzona
3.to że Jezus czyni znaki a nie mówi za wiele
3 2 3