Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T20:46:06+01:00
-uruchamianie stron indows poprzez pasek narzędzi
-ustawianie zegra krajowego
-dodawanie nowych tapet
-używanie wisndows internet explorer



to tyle
1 1 1
2010-01-01T23:34:51+01:00
● nowe tapety- dodawanie
● uruchamianie stron
● windows internet explorer- używanie


2010-01-01T23:36:40+01:00
-uruchomienie stron windows poprzez pasek narzędzi
-ustawienie zegara krajowego
-dodanie nowych tapet
-użycie wisndows internet explorer