Mzm problem ma laptop asus i na pulpicie niewiem jak jak sie włącza to ikon nie ma i trzeba zrobic widok pokaz ikony pulpitu dwa razy bo jest tam ze ptaszek ze sa wlaczone i jak zrobic to zeby tak niebylo ze jak sie wlacza komp to od razu sa ikony

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T21:03:55+01:00
Ja zrobisz to co napisałaś mósisz ustawić sobie zapisz ustawienia we właściwościach komputera a potem jak ponownie go uruchomisz po wyłączeniu komputera będą się instalować aktualizacje
2010-01-01T21:08:10+01:00
Wejdź w Menu Start i aby przenieśc interesującą Cię ikonę kliknij lewym przyciskiem myszy na nią i przeciągnij ją na pulpit-powinno zadziałac.Jeśli to nie zadziała to zgłoś się do sklepu gdzie kupiłaś laptop lub zainstaluj ponownie system.
2010-01-01T21:16:48+01:00
Jesli nie da się przeciągnąc ikony na pulpit to idź do sklepu tam gdzie kupiłeś/łaś laptopa i powiedz im o zaszłej sytuacji.