Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T21:06:44+01:00
Różnice między ludźmi mogą a wręcz mają znaczenie pozytywne. gdyby każdy człowiek był taki sam, miał akie same zainteresowania, imię, nazwisko, wyglądał by tak samo i zachowywał się w różnych sytuacjach świat byłby nudny. a tak kiedy każdy jest inny, ma inne pomysły, zawsze jeżeli chcemy coś zrobić mamy różny pogląd na dany temat i różnego rozdzaju pomysły.
3 3 3
2010-01-01T21:10:01+01:00
Myslę że tak.
Ponieważ kiedy człowiek różni się charakterem,wyglądem czy osobowocią lub zainteresowaniami przyciąga druga osobę swoja osoba przez zainteresowanie lub ciekawoć innych ludzi jaki on lub ona moze być w stosunku np. do mnie , do innych,czy jest otwary/a czy tez nie na innych ludzi.Różnice między ludźmi ma znaczenie pozytywne,bo gdyby wszyscy ludzie na swiecie byli tacy sami zaczęły by sie kłutnie,bójki i inne dokazywanie lepszoci choć nawet by wszyscy byli tacy sami. To by zniszczyła ludzi myl ze jest wiee innych ludzi na swiecie co mysla,robia,mowią tak samo jak ty. Silna osobowos człowiewka.Szczególnie kiedy człowiek ma silną osobwosc,uparty,strasznie wymagający i nieugiety pod kazdym względem.Wtedy człowiek fascynuje sie ta osobą i pragnie ja poznac.
To chyba najbardziej przyciąga. "Różnice przyciągają."
1 5 1