Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T21:14:43+01:00
Szybki, zwinny, dobry węch, dobry słuch, dobry wzrok, kamuflaż, ostre pazury, ostre siekacze, dobrze rozwinięte zęby, chwytny, ultrafiolet

zaraza drobnokwiatowa, zaraza żółta, szelężnik mniejszy, łuskiewnik różowy, zaraza alzacka, kanianka wielka, zaraza bluszczowa, korzeniówka pospolita
2010-01-01T21:20:01+01:00
Szybkość i zwinność; ostre pazury do chwytania i rozszarpywania zdobyczy; zęby łamacze służące do cięcia kości i mięsa; świetny węch oraz doskonały wzrok, dzięki któremu widzą zdobycz z bardzo dużej odległości.