Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T21:11:22+01:00
To jest przesunięcie najczesciej wykresu o jakis wektor o danych wspolrzednych
1 5 1
2010-01-01T21:11:47+01:00
Dzielimy na:
translacja - w matematyce
translacja - w biosyntezie białka
translacja - w kulcie świętych
tłumaczenie z jednego języka na inny (program tłumaczący to translator)
etap pracy kompilatorów podczas którego język źródłowy jest tłumaczony na inny
2010-01-01T21:12:39+01:00
Równoległe przesunięcie wszystkich punktów dziedziny bez deformacji i obracania.
1 5 1