Odpowiedzi

2010-01-01T21:39:48+01:00
Weihnachtsbaum
gEschenk
hIrtin
H
KarpfeN
A
C
borschtscH
T
Schnee
Z
stErn
krIppe
T

tylko tyle wymysliłam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T22:58:56+01:00
Weihnachtsbaum (choinka
kErzen (świeczki)
teIgtaschchen (uszka - takie w barszczu:P)
Heu (siano)
karpfeN (karp)
Adventkalender (kalendarz adwentowy)
Christmette (pasterka)
moHnkuchen (piernik)
weihnachTslieder (kolęda)
Stille nacht (cicha noc)
deZember (grudzień)
oblatE (opłatek)
krIppe ( szopka)
Trockenobst (suszone owoce)

Duże litery w wyrazach to hasło :)
2 5 2
2010-01-01T22:59:31+01:00
Wünsche
gEschenk
mIstel(jemioła)
Hirtin(pasterka)
SterN(gwiazda)
Advent
KirChe
WeiHnachtslieder(boże narodzenie)
SanTa Claus(św. Mikołaj)
JesuS
kerZen
hEiligabend(wigilia)
WeIhnachtsbaum
oplaTe