Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-01T21:37:03+01:00
Nie, nie trzeba być pełnoletnim - wystarczy skończyć 16 rok życia.

http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin_uczestnictwa1.pdf

Punkt 3,1 regulaminu wyżej.

2010-01-01T21:44:41+01:00
Nie musi

http://www.real.pl/regulamin.php
Wchodzisz w warunki uczestnictwa w programie PAYBACK i tam w pkt. 3.1 pisze, że musisz mieć ukończone 16 lat.
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-01T22:40:15+01:00
Aby mieć te kartę trzeba mieć 16 lat regulamin na stronie:

http://indywidualni.bzwbk.pl/_items/bzwbk.pl/pdf/regulamin_uczestnictwa1.pdf
1 1 1