Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T09:39:38+01:00
A) Anglii:
Nowa Anglia, Nowa Południowa Walia, Indie, Kanada, Rodezja

b) Niemiec:
Kamerun, Niemiecka Afryka Południowo-Zachodnia, Niemiecka Afryka Wschodnia, Togoland

c) Francji:
Algieria, Maroko, Francuska Afryka Równikowa, Indochiny Francuskie

d) Belgii:
Kongo Belgijskie

e) Włoch:
Libia, Somali Włoskie, Etiopia, Erytrea

f) Hiszpanii:
Wicekrólestwo Peru, Nowa Hiszpania, Maroko Hiszpańskie

g) Holandii:
Holenderskie Indie Wschodnie, Gujana Holenderska, Antyle Holenderskie

h) Portugalii:
Angola, Brazylia, Mozambik
2 4 2
2010-01-02T09:46:46+01:00
A) Anglii:
Egipt, Nigeria, Sudan, Brytyjska Afryka Wschodnia, Somali, Złote Wybrzeże, RPA, Kraj Przylądkowy, Rodezja Północna i Południowa, Cesarstwo Indii, Birma, Malaje, Borneo,

b) Niemiec:
Kamerun, Niemiecka Afryka Płd- Wch, Niemiecka Afryka Płd-Zach, Togo

c) Francji:
Madagaskar, Maroko, Algieria, Francuska Afryka Równikowa, Francuska Afryka Zachodnia, Gambia, Gwinea, Indochiny

d) Belgii:
Kongo Belgijskie

e) Włoch:
Erytrea, Somali Wł, Trypolitania

f) Hiszpanii:
Rio de Oro

g) Holandii:
Holenderskie Indie Wchodnie

h) Portugalii:
Angola, Mezambik,

Proszę o naj ;*
4 4 4