Zad1
Rozwiąż krzyżówki. Hasła - dwie największe potęgi na świecie.
1.Uczeń Pana Jezusa, którego teściowa leżała w gorączce i Jezus ją uzdrowił.(5)
2.zasady moralnego postępowania.(7)
3 Stał przy żłobku z wolem.(7)
4 Świadomość własnej wartości, honoru duma.
zad2
Wymień znanych Ci świętych którzy oddali życie za prawdę

3

Odpowiedzi

2010-01-02T10:53:00+01:00
ZAD1

1.PIOTR
2.---
3.OSIOŁEK
4.----

ZAD2
św. Szczepan
ksiądz Jerzy Popiełuszko
Andrzej Bobola
kardynał Stefan Wyszyński
św. Piotr
24 4 24
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:09:15+01:00
Zad 1

1. PIOTR
2. myślę, że może DEKALOG
3.OSIOŁEK
4. nie wiem za bardzo, ale może to być GODNOŚĆ lub AMBICJA
Zad 2

Pan Jezus powiedział: JA JESTEM DROGĄ, PRAWDĄ I ŻYCIEM, a więc wszyscy męczennicy, którzy oddali swe życie za Pana Jezusa, oddali je za Prawdę
np.
św. Szczepan
św. Paweł Apostoł
św. Walenty
św. Agnieszka i wielu innych.
9 4 9
2010-01-02T12:49:36+01:00
Zad. 1.
1. Piotr
2. Kodeks
3. Osioł
4. Antropologia

zad. 2
Zygmunt Szczęsny Feliński
Św. Maria od Krzyża
św. Józef Damian de Veuster.
6 4 6