Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T10:22:11+01:00
Los Angeles 34°03'N 118°14'W
Albuquerque 35°6'38''N 106°36'35''W
Amarillo 35°11'57''N 101°50'43''W
Oklahoma City 35°28'56''N 97°32'6''W
Nashville 36°9'54''N 86°47'1''W
Richmond 37°32'0''N 77°27'0''W
Baltimore 39°17'11''N 75°36'54''W
Memphis 35°07'02N 89°58'15W
2 3 2
2010-01-02T10:59:13+01:00
Witam! Wszystkie odpowiedzi sprawdzone przez profesora Geografii i mnie osobiście. Są w 100% dokładne co do 1 minuty.

Los Angeles 34°03'N 118°14'W
Albuquerque 35°6'38''N 106°36'35''W
Amarillo 35°11'57''N 101°50'43''W
Oklahoma City 35°28'56''N 97°32'6''W
Nashville 36°9'54''N 86°47'1''W
Richmond 37°32'0''N 77°27'0''W
Baltimore 39°17'11''N 75°36'54''W
Memphis 35°07'02N 89°58'15W

POZDRO!!!
1 5 1