Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T10:29:21+01:00
Irenka- rodzaj żeński, Mianownik, liczba pojedyncza
domu- Dopełniacz, rodzaj nijaki, liczba pojedyncza
kolumnach- rodzaj męskosobowy, liczba mnoga, Miejscownik
skrawkiem- Nadrzędnik, rodzaj męski, liczba pojedyncza
ścieżynami- Nadrzędnik, rodzaj niemęskosobowy, liczba mnoga
oczach- Miejscownik, rodzaj nijaki, liczba mnoga
moc- Mianownik, rodzaj żeński, liczb pojedyncza
2 5 2
2010-01-02T10:30:56+01:00
Irenka - rzeczownik, l.poj, r. żeński, M
domu - rzeczownik, l.poj, r.męski, D
kolumnach - rzeczownik, l.mn, r. niemęskoosobowy, Msc
skrawkiem - rzeczownik, l. poj, r. męski, N
ścieżynami - rzeczownik, l. mn, r. niemęskoosobowy, N
oczach - rzeczownik, l.mn, r.męski, Msc
moc - rzeczownik, l.poj, r. męski, M
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T10:34:46+01:00
Irenka-rzeczownik,liczba pojedyńcza, rodzaj żeński,przypadek mianownik
domu-rzeczownik,liczba pojedyńcza ,rodzaj męski,przypadek dopełniacz
kolumnach-rzeczownik,liczba mnoga,rodzaj żeński,przypadek miejscownik
skrawkiem-rzeczownik,liczba pojedyńcza,rodzaj męski,przypadek narzędnik
ścieżynami-rzeczownik,liczba mnoga,rodzaj żeński,przypadek narzędnik
oczach-rzeczownik,liczba mnoga,rodzaj nijaki,przypadek miejscownik
moc-rzeczownik,liczba pojedyńcza, rodzaj nijaki,przypadek biernik
1 1 1