Odpowiedzi

2010-01-02T10:39:27+01:00
Pieter Bruegel "Wieża Babel"
Claudio Ancilotti "Wieża Babel"
Athanasius Kircher "Wieża Babel"

2010-01-02T10:57:47+01:00
Wieża Babel Piter Bruegel 1563 r.,
Gustave Doré Pomieszanie języków 1865 r.,
Wieża Babel na obrazie Abela Grimmera 1604 r.,

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T11:02:56+01:00
Pieter Bruegel (starszy) (1563)
Gustave Doré (1865 )
Abela Grimmera (1604)
Athanasius Kircher(16...)
2 3 2