Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T10:38:40+01:00
PONIEWAŻ ODZNACZAJĄ SIĘ BARDZO WYSOKĄ WRAŻLIWOŚCIĄ NA ZANIECZYSZCZENIA SZCZEGÓLNIE DWUTLENKIEM SIARKI
4 5 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T10:39:39+01:00
Ponieważ porosty osiedlają się tylko na czystych środowiskach . Tam gdzie wyrastają porosty, oznacza to, że powietrze jest w tym obszarze czyste.
Porosty są bardzo dobrymi wskaźnikami zanieczyszczenia powietrza. Wykorzystano to do utworzenia skali porostowej.
10 3 10
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T10:39:56+01:00
Porosty są wskaźnikami powietrza ponieważ odznaczają się bardzo wysoką wrażliwością na zanieczyszczenie, zwłaszcza dwutlenkiem siarki.
3 5 3