Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T10:49:39+01:00
Zaproszenie

Mam zaszczyt zaprosić państwa Kowalskich na wycieczkę pt.:
"Śladami stworzenia świata".Wycieczka odbędzie się 15 lutego 2010 roku,o godzinie 8.00koło kościoła w Inowrocławiu..Serdecznie zapraszam Julia Kowalska.

Mam nadzieje,że pomogłam ;].
2 3 2
2010-01-02T15:53:47+01:00
ZAPROSZENIE

Mam zaszczyt zaprosic Szanowną Panią Dyrektor, na wycieczkę z klasą 1b pt: ŚLADAMI STWORZENIA ŚWIATA. wycieczka ta odbędzie się 12.01.2010roku o godzinie 12.00 w Wołczynie, zbiórka odbędzie się pod Gimnazjalno-licealnym zespołem szkół im: Jana Pawła II w Wołczynie.
Z poważaniem
Wychowawca kasy
2 2 2