Wypisz najważniejsze informacje dotyczące książki M.Musierowicz ; Opium w rosole ; , wraz z imionami , nazwiskami , ważnymi datami i wszystkim co potrzebne do omawiania lektury .

[Krótko streść treść i napisz od czego pochodzi nazwa ;opium w rosole; ]

proszę was . daje za zadanie 40 pkt myślę ze tyle starczy .
Daje najki za zadanie . :):)
Jeżeli odpowiedz będzie typu ;nie umiem; to zgłaszam spam !!
zadanie potrzebne na niedzielę ;]

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T11:05:07+01:00
1. Bohaterowie
Aurelia Jedwabińska (Genowefa Lompke,Pompke, Trompke, Sztompke, Zombke, Bombke, Pombke)
- "Kreska" (Janina Krechowicz)
- Maciej Ogorzałka i jego brat Piotr
- Ewa Jedwabińska
- Lelujka
- Matylda
- rodzina Borejków i Lewandowskich
- prof. Dmuchawiec
- Eugeniusz Jedwabiński
- p. Lisiecka
- klasa pierwsza "b"
2. Wydarzenia:
- Śledzenie Maćka przez Genowefę.
- Obiad u Lewandowskich.
- Zagadkowa dziewczyna - M.Stągiewka.
- Kupno biletów przez Matyldę i Maćka.
- Wyprawa do teatru.
- Obiad u Borejków.
- Wizyta Kreski u Gabrysi.
- Obiad u braci Ogorzałków.
- Problemy Kreski w szkole.
- E.Jedwabińska u prof. Dmuchawca.
- Przyjaźń Macka i Matyldy.
- Zaloty Lelujki do Kreski.
- Złość Ewy na córkę Aurelię vel. Genowefę.
- Choroba prof. Dmuchawca.
- Geniusia (Aurelia) odwiedza J.Krechowicz.
- Ucieczka Aureli z domu.
- Mała nocuje u Kreski.
- Powrót do domu i szczęśliwe zakończenie.
Nie wiem czy to wystarczy ?) jak coś proszę pisać to moze jeszcze coś się znajdzie
162 4 162
2010-01-02T14:04:15+01:00
Bohaterowie :
Aurelia Jedwabińska [ Genowega Popke, Trompke, Sztompke, Bombe, Pombke, Zombke, Lompke ].
Kreska [ Janina Krechowicz ] , Maciej i Piotr Ogorzałka, Lelujka, Matylda, Ewa Jedwabińska [ mama Aurelki ], profesor Dmuchawiec [ dziadek Kreski ] , rodziny : Lewandowscy, Borejkowie , Eugeniusz Jedwabiński [ tata Aurelki ], pani Lisiecka [ wychowawczyni Lelujki i Kreski ].

a z wydarzeń to :
pobyt w teatrze, obiadki Aurelki w domach wymienionych bohaterów ^, ucieczka Aurelki, choroba Dmuchawca, miłość Lelujki do Kreski, problemy Kreski z nauką (matematyka, Lelujka jej pomagał), podsłuchanie rozmowy Matyldy z dziewczynami w tramwaju na temat Ogorzałki przez Ogorzałkę.

Pozdrawiam.
26 3 26