Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T11:14:24+01:00
1MN=1000kN=1000000N
---------------------------------------------------------
1kN=1000N
1MN=1000000N=1000kN
5000N=5kN=0,005MN
2600000=2600kN=2,6MN
3kN=3000N=0,003MN
6MN=6000kN=6000000N
0,003kN=3N=0,000003MN
0,000035MN=35N=0,035kN

6 4 6
2010-01-02T11:17:56+01:00
1kN = 1000 N
1 MN = 1 000 000 N = 1000 kN
5000 N = 5kN = 0,05 MN
2600000 N = 2600 kN = 2,6 MN
3kN = 3000 N = 0,003 MN
6MN = 6000 kN = 6000000 N
0,003 kN = 30N = 0,00003 MN
0,000035 MN = 35 N = 0,035 kN
5 3 5