Stolice Azji:/
armenia- erywań czy erewan ?
bahrajn- al-manama czy manama ?
Indie- New Delhi czy Nowe Delhi czy Delhi ?
Katar- Ad-Dauha, Al- Dauha czy Dauha ?
Korea Płn- P'yong-yang czy Phenian ?
Malediwy-....
Laos- Wientian czy Wientan?

Proszę o takie odpowiedzi:
armenia- erewan
bahrajn-...
chce tak bo w różnych źródłach jest inaczej i już nie wiem jakie są dokładne nazwy tych stolic :p

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T11:09:49+01:00
Armenia- erewan ?
bahrajn- al-manama
Indie- New Delhi
Katar- Al- Dauha
Korea Płn- P'yong-yang
Malediwy-....
Laos- Wientian

odpowiedzi są pewne. profesor Geografii sprawdził POZDRO!!!
2010-01-02T11:16:02+01:00
Armenia- Erywań
Bahrajn- Manama
Indie- Nowe Delhi
Katar- Ad-Dauha
Korea Płn- Pjongjang
Malediwy-Malé
Laos- Wientian
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T11:16:25+01:00
Armenia-Erywań
Bahrajn- Manama
Indie-Nowe Delhi
Katar-Ad-Dauha
Korea Płn.-P'yong-yang
Malediwy-Malé
Laos-Wientian