Odpowiedzi

2010-01-02T11:19:13+01:00
Adventskalender - Adwent
Adventszeit - Adwent
Adventssonntag - 1 niedziela adwentu
Weihnachtsmarkte - boże narodzenie
Weihnachtsmarkt - boże narodzenie
Weihachten - od bożego narodzenia
Weihnacht - boże narodzenie
Weihnachtsmann - święty mikołaj
Wiehnachtsgans - ??
Weihnachtslieder - boże narodzenie
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T11:21:59+01:00
Adventszeit -adwent
Adventssonntag - niedziela adwentu
Weihnachtsmarkte - jarmarki bożonarodzeniowe
Weihnachtsmarkt - jarmark bozonarodzeniowy
Weihnachtsmann - święty Mikołaj
Weihnachtslieder - kolędy
Weihnacht - Boże Narodzenie
Nie jestem pewna ;]
2010-01-02T11:56:48+01:00
1 kalendarz adwentowy
2 ubranie adwentowe
3 niedziela adwentowa
4 kram adwentowy
5 kramy adwentowe
6 świętować
7 święto
8 św. Mikołaj
9 świeca adwentowa
10 kolędy