Przetłumacz na jęz. polski:

1. Ernahrst du dich gut?-
2. Lebst du gesund?-
3. Wie ernahrst du dich?-

Meine Ernahrung ich gesund-
Ich esse frische obst und ich trinke fruchtig Saft und Wasser.-
Ich nehmen keine Drogen ind ich trinke keine Alkohol-
Ich mag Sport z.b. fussballspielen und Volleybay-

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T11:35:32+01:00
1. Odżywiasz się dobrze?-
2. Czy żyjesz zdrowo?-
3.Jak odżywiasz się?-

Moje odżywianie jest zdrowe -
Jem świeżą owoce i pije owocowy sok i wodę.-
Żadnych narkotyków nie biorę i nie wypijam żadnego alkoholu -
Lubię sport np mecze piłki nożnej i siatkówki -
2010-01-02T12:10:49+01:00
1. Odżywiasz się dobrze?-
2. Czy żyjesz zdrowo?-
3.Jak odżywiasz się?-

Moje odżywianie jest zdrowe
Jem świeże owoce i pije owocowy sok i wodę.
Żadnych narkotyków nie biorę i nie pije żadnego alkoholu
Lubię sport mecze piłki nożnej i siatkówki
2010-01-02T12:31:24+01:00
1. Ernahrst du dich gut?- czy odżywiasz się dobrze ?
2. Lebst du gesund?- czy żyjesz zdrowo ?
3. Wie ernahrst du dich?- jak odżywiasz się?

Meine Ernahrung ich gesund- ja odżywiam się zdrowo/moje odżywianie jest zdrowe
Ich esse frische obst und ich trinke fruchtig Saft und Wasser.-
Jem świeże owoce i pije owocowy sok i wodę
Ich nehmen keine Drogen ind ich trinke keine Alkohol-
ja nie biorę narkotyków i nie pije żadnych alkoholi
Ich mag Sport z.b. fussballspielen und Volleybay-
Lubię sport z.b. meczom piłki nożnej i siatkówki