Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T11:40:27+01:00
Technologia za 20 lat zmieni się w dziedzinie :
-nauki
-medycyny
-motoryzacji
-kulinarni
-edukacji
-rolnictwa
-kosmetologii
1 5 1
2010-01-02T11:53:43+01:00
Za dwadzieścia lat ludzie będą korzystać z najnowszej technologii jaką wymyślił człowiek. Pojazdy i fabryki nie będą zatruwać powietrza spalinami. Energia elektryczna będzie całkowicie produkowana z wody, powietrza i słońca. Znikną dymiące się kominy z hut. Nie będzie się ogrzewać mieszkań węglem, który wydziela trujące substancje. Za 20 lat to się klimat tak ociepli, że w lecie będzie 60-70°C w cieniu i ludzie będą chodzić w podziemnych tunelach, żeby się schłodzić.

Mieliśmy takie zadanie na WoS-ie
Dostałem 5, więc liczę na naj... ;];]