Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T18:17:15+02:00
Nie wykorzystał, gdyż przegraliśmy całą wojnę z Krzyżakami, nie udało nam się zdobyć Malborka. Poza tym zwycięstwo Grunwaldzkie nie było jakieś super ważne w skali całej wojny z Krzyżakami. Było bardziej prestiżowe.
2009-09-16T20:15:46+02:00
Nie, ponieważ po bitwie ocaleli Krzyżacy zaczęli uciekać do Malborka gdyby Jagiełło ruszył za nimi w pościg dogonił by ich i by ich pozabijał a później zdobył by pewnie Malbork ale Jagiełło ich nie gonił i skryli się w Malborku a Jagiełło go już nie zdobył tak się stało bo Jagiełło kochał Litwę i bał się że gdy Polska skończy z Krzyżakami to będzie chciała pochłonąć jego ojczyznę wojna skończyła się pokojem w Toruniu który Polsce prawie nic nie dawał