Odpowiedzi

2010-01-02T14:22:35+01:00
Owy film rejs, jest niewątpliwie arcydziełem!
To nie jest komedia w stylu Machulskiego. To komedia wręcz niesamowita, wspaniała. By zachwycać się tym filmem, na świat trzeba spojrzeć inaczej. Dlaczego? By w nim dostrzec grę aktorską amatorów, jak i zawodowców. Należy zauważyć, iż dialogi mają niesamowicie głęboką podstawę filozoficzną.
Zaskoczeniem jest tu także muzyka.. Wojciech Kilar ..
Czyżby? Niemożliwe!! A jednak .
Akcję owego filmu stanowią mimiscenki, które są rejestrowane tzw. metodą "paradokumentalną".
Obsada : Wanda Stanisławska-Lothe, Jolanta Lothe, Stanisław Tym, Jerzy Dobrowolski, Jan Himilsbach, Ryszard Pietruski, Zdzisław Maklakiewicz, Roman Szusko, Piotr Pietrzyk, Janusz Kłosiński, Leszek Kowalewski, Andrzej Dobosz, Wojciech Pokora, Jerzy Karaszkiewicz.
Reżyseria: Marek Piwowski
Scenariusz: Janusz Głowacki, Marek Piwowski
Kierownictwo produkcji : Tadeusz Urbanowicz
Muzyka : Wojciech Kilar
Zdjęcia : Marek Nowicki
Montaż : Lidia Pacewicz
Kostiumy : Jadwiga Rutkiewicz
Scenograf : Wiesław Śniadecki.

Pozdrawiam :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T16:10:08+01:00
Komedia "Rejs" jest niestamowitym arcydziełem. Film pomaga ujrzeć świat w innych barwach, jak przez różowe okulary. W tym arydziele możemy tez podziwiać piękną muzyke i grę aktorską zawodowców jak i amatorów, ktorych nie jesteśmy w stanie rozpoznać.
Obsada : Wanda Stanisławska-Lothe, Jolanta Lothe, Stanisław Tym, Jerzy Dobrowolski, Jan Himilsbach, Ryszard Pietruski, Zdzisław Maklakiewicz, Roman Szusko, Piotr Pietrzyk, Janusz Kłosiński, Leszek Kowalewski, Andrzej Dobosz, Wojciech Pokora, Jerzy Karaszkiewicz.
Reżyseria: Marek Piwowski
Scenariusz: Janusz Głowacki, Marek Piwowski
Kierownictwo produkcji : Tadeusz Urbanowicz
Muzyka : Wojciech Kilar
Zdjęcia : Marek Nowicki
Montaż : Lidia Pacewicz
Kostiumy : Jadwiga Rutkiewicz
Scenograf : Wiesław Śniadecki.
4 2 4