Zamieńjednostki
a)12mm3=.....................dm3
b)25m3=.......................cm3
c)55dm3=......................m3
d)8dm3=.......................cm3
e)2,5cm3=.....................dm3
f)6kg/m3=.....................kg/dm3
g)56kg/m3=...................g/dm3
h)45kg/m3=....................g/dm3
i)52kg/m3=.....................kg/dm3

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:01:39+01:00
A) 12mm3 = 0,000012dm3
b) 25m3 = 25000000cm3
c) 55dm3 = 0,055m3
d) 8dm3 = 8000cm3
e) 2,5cm3 = 0,0025dm3
f) 6kg/m3 = 6000kg/dm3
g) 56kg/m3 = 56g/dm3
h) 45kg/m3 = 45g/dm3
i) 52kg/m3 = 52000kg/dm3
2 5 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T12:30:36+01:00
A) 12mm3 = 0,000012dm3
b) 25m3 = 25000000cm3
c) 55dm3 = 0,055m3
d) 8dm3 = 8000cm3
e) 2,5cm3 = 0,0025dm3
f) 6kg/m3 = 6000kg/dm3
g) 56kg/m3 = 56g/dm3
h) 45kg/m3 = 45g/dm3
i) 52kg/m3 = 52000kg/dm3
2010-01-02T12:32:12+01:00
A)
12mm3 = 0,000012dm3
b)
25m3 = 25000000cm3
c)
55dm3 = 0,055m3
d)
8dm3 = 8000cm3
e)
2,5cm3 = 0,0025dm3
f)
6kg/m3 = 6000kg/dm3
g)
56kg/m3 = 56g/dm3
h)
45kg/m3 = 45g/dm3
i)
52kg/m3 = 52000kg/dm3

MAm nadzieję, że pomogłam ;-)