Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Grel
  • Początkujący
2010-01-02T12:13:18+01:00
Warszawa,23.02.2000r
Witam z przykrością chce poinformować iz przed moim blokiem został zdewastowany chodnik. Miało to miejsce 22.03.20000r na ul. Mickiewicz 21. Ja wraz z mieszkańcami prosze o to,aby ktoś z urzedu przybył tu i jak najszybciej została podjeta decyzja o naprawie tego chodnika.

Serdecznie pozdrawiam.
2 3 2
2010-01-02T12:17:58+01:00
Anna Kowalska
Ul. Mickiewicza 3/2
06-510 Ciechanów

Dyrekcja Liceum Ogólnokształcącego
im. gen. Józefa Bema nr.1
w Ciechanowie


Uprzejmie proszę o przyjęcie mnie do klasy I Liceum Ogólnokształcącego o profilu humanistyczno-prawnym. Obecnie jestem uczennica Gimnazjum w Stupsku. Moje zainteresowania wiążą się z przedmiotami humanistycznymi. Nauka ich sprawia mi satysfakcję i z pewnością pomoże mi to zrealizować marzenia. Poza tym chciałabym ukończyć studia prawnicze i zostać prawnikiem.
Proszę o pozytywne rozpatrzenie mojej prośby.

Z poważaniem
(podpis)

Załączniki:
1 Życiorys
2.Świadectwo ukończenia gimnazjum
3.Świadectwo lekarskie
4.Opis ocen za I semestr
5.Wyniki egzaminu gimnazjalnego.
3 3 3