Odpowiedzi

2010-01-02T12:37:00+01:00
Fisch
VateR
TOchter
SChwester
Hamster
BrudEr

Was
Eis
Ich
November
VAter
Cd
DeutscH
Trend
pErfekte
Nobel
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T14:17:36+01:00
Fisch - Ryba
Oma - Babcia
Channel - Kanał
Hamster - Chomik
Ente - Kaczka

Weiß - Biały
Europa - Europa
Illusion - Iluzja
Neu - Nowy
Adler - Orzeł
Cd - Cd (płyta)
Hängematte - Hamak
Tiere - Zwierzęta
Eins - Jeden
November - Październik

Liczę na NAJ! =* Razem z tłumaczeniem ;) Pozdro!
2010-01-02T14:27:42+01:00
Fish- ryba
Rad-rower
mOntag-poniedziałek
Hamburger-hamburger xd.
Eis-lód

Wurst - kiełbasa
Ei-jajko
Nuss-orzech
Apfel
Calcium-wapń
Hund-pies
KaroTte - marchweka
Ente-kaczka
Nachbar-sąsiad