Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T12:10:12+01:00
(372.458-107.28)-(57.406+138.203)=265.178-195.609=69.569
2010-01-02T13:40:40+01:00
Od różnicy liczb 372.458 i 107.289 odejmij sumę liczb 57.406 i 138.203.

Różnica - odejmowanie, więc :
( 372. 458 - 107. 289 )
Odejmij sumę liczb - sumujemy liczby i odejmujemy od pierwszego :
( 372. 458 - 107. 289 ) - ( 57. 406 + 138. 203 )

( 372. 458 - 107. 289 ) - ( 57. 406 + 138. 203 ) = 265. 169 - 195. 609 = 69. 56

Pozdrawiam.
2010-01-02T13:41:44+01:00
372.458-107.289=265,169
57.406+138.203=195,609
265,169-195,609=69,56