PROSZE

Szukam w internecie tresci calej lektury opowiesc wigilijna napisanej przez Karol Dickens lecz nic nie mgoe znaleźc, same streszczenia i oferty sprzedaży tej ksiązki

prosze o adres internetowy do strony z trescią calej książki! nie interesują mnie streszczenia!!

3

Odpowiedzi

2010-01-02T12:22:24+01:00
To jest bardzo szczegółowe streszczebie , ale ja czytałam tylko to i ze spr dostałam 5 + na tej str jest wszystko

http://opowiesc-wigilijna.klp.pl/a-8403.html#dalej
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:26:01+01:00
Http://lekcjepolskiego.blogspot.com/2009/01/opowie-wigilijna-e-book.html
http://www.ebook.pl/index.php?t=ebooks&author=Dickens%20Charles
2010-01-02T13:12:24+01:00
Http://karolcia162.webpark.pl/dickens_opowiesc_wigilijna.pdf

http://opowiesc-wigilijna.streszczenia.pl/tresc_lektury/

Pozdrawiam :)