Cześć. Mam zrobić reprodukcję obrazu ,tylko nie wiem jakiego i na tym polega wasze zadanie, chce żeby to jakoś fajnie wyglądało,a żeby było dość poste do zrobienia . A więc proszę o tytuły lub najlepiej linki do obrazów takich jak napisałam powyżej -prostych do zrobienia a fajnych.

Pozdrawiam

3

Odpowiedzi

2010-01-02T12:28:49+01:00
Witkacy malował fajne obrazy :) tzn moim skromnym zdaniem oczywiście.
Linki:
http://z-ne.pl/images/witkacy4_1.jpg
http://www.muzeumkarykatury.pl/wystawy/wystawy_strony/czasy_wojny/zart_forma/witkacy_iwaszkiewiczowie.jpg
http://www.artinfo.pl/files/agraart/2008-06/8_witkacy.jpg

Tak btw. on malował pod wpływem narkotyków, na każdym obrazie jest podpisane jakich :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:36:08+01:00
Może Któryś obraz picassa?:)
http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://www.studio-international.co.uk/studio-images/picasso_and_american_art/picasso_woman_b.jpg&imgrefurl=http://www.studio-international.co.uk/studio-images/picasso_and_american_art/picasso_woman_b.asp&h=680&w=500&sz=125&tbnid=h6BEsHbBOVuNiM:&tbnh=139&tbnw=102&prev=/images%3Fq%3Dpicasso&hl=pl&usg=__Gh71quvXraFdIlEp5Tz09Qtl47U=&ei=kS8_S-v_EJ3smgOIp6HPBA&sa=X&oi=image_result&resnum=6&ct=image&ved=0CBUQ9QEwBQ
  • Użytkownik Zadane
2010-01-02T15:45:32+01:00
Http://www.artinfo.pl/files/agraart/2008-06/8_witkacy.jpg

tu masz dość prost obrazek
pozdrawiam:)