Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:14:02+01:00
1. ... Ryan - aktorka
2.film sci-fi z D.Hoffmanem
3.Sylvester, aktor
4.... Merigold - czarodziejka z powieści Sapkowskiego
5.Lollobrigida, aktorka
6.Mirosław, aktor ("Dekalog V", "Chłopaki nie płaczą")
7.u boku Flapa
8.żywe drzewo ze świata Tolkiena
9.Shrek z filmu
10.Jude - aktor brytyjski
11.Kasprzyk ("Głód serca")
12.... Whitaker, aktor
13.imię Nakaty - reżysera "Kręgu"
14.w czerni w tytule filmu z Willem Smithem
15.Gary, aktor
16. film ze śpiewającą Lizą Minelli
17.
18. Kill ...
19.Stan, grał Flipa
1 5 1
2010-01-02T13:28:44+01:00
Krzyżówka w załączniku
(mam nadzieję że rozczytasz ;)
2010-01-02T14:25:47+01:00