Pani kazała nam wkleić do zeszytu cztery osoby i napisac co mają ubrane.
pierwsza - Claudia Schiffer na na sobie spodnie jeansowe, białą koszula, a na niej beżowy sweter. Ma równiez niebieską torebke i piękną kolorowa apaszke. na oczach ma okulary przeciwsłoneczne,
druga- Ten chłopiec ma na sobie spodnie jeansowe oraz błękitny t - shirt. na koszulce ma bluzę z kapturem, a na stopach sandały.
trzecia - Ten mężczyzna ma na sobie brązowe spodnie sztruksowe oraz czarny t-shirt. na nim ma siwy sweter i brązowa kurtke.
czwarta- ten mężczyzna ma na sobie czarny alegancki garnitur. pod nim ma niebieską koszule o raz czrny krawat w kropki.

prosze o przetłumaczenie, tylko najprostszymi słowami, bo ja zaczynam sie uczyć niemieckiego i jak bedzie bardzo ładnie to pani sie skapnie, ze to nie ja pisałam. Można dodac jeszcze parę przymiotników,np. ładny, elegancki w paski itp.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:53:19+01:00
1.
Claudia Schiffer ma na sobie spodnie dżinsowe, białą koszulę oraz beżowy sweter.Ona ma również Niebieską torebkę i piękną kolorową apaszke.
Ona ma także okulary przeciwsłoneczne.

Claudia Schiffer trägt Jeans, weißes Hemd und beige Pullover.
Sie hat auch eine Blue Tasche und schönen bunten Schal.
Sie hat auch eine Sonnenbrille.

2.
Ten chłopiec ma na sobie spodnie dżinsowe oraz błękitną koszulkę.
On ma także bluzę z kapturem a na stopach ma sandały.

Der Junge trägt eine Jeans und ein blaues Hemd.
Er hat auch ein Sweatshirt mit Kapuze und Sandalen an den Füßen ist.

3.
Ten mężczyzna ma na sobie brązowe spodnie sztruksowe oraz czarny t-shirt.
On ma także siwy sweter i brązowa kurtke.

Dieser Mann trägt eine braune Cordhose und schwarzen T-Shirt.
Er hat auch einen grauen Pullover und eine braune Jacke.

4.
Ten mężczyzna ma na sobie czarny elegancki garnitur.
Pod nim ma niebieską koszule oraz czarny krawat w kropki.

Dieser Mann ist in einem eleganten schwarzen Anzug.
Darunter ein blaues Hemd und schwarze Krawatte mit Punkten.
2 5 2
2010-01-02T13:47:01+01:00
1.Claudia Schiffer hat auf sich die Hosen aus einem Jeansstoff,
das weiße Hemd und auf ihr der beigefarbene Pullover .
Er hat auch die blaue Tüte und das schöne bunte Halstuch.
Auf den Augen hat Sonnenschutzbrillen .

2.Dieser Junge anhaben die Hosen aus einem Jeansstoff
sowie himmelblau T-shirt, auf dem T-Shirt hat er die Sweatshirt mit Kapuze und auf den Füßen die Sandalen .

3.Der dieser Mann anhaben die Kord Hosen sowie das schwarze T-Shirt .Auf ihm hat er den grauen Pullover und braun die Jacke.

4.Der dieser Mann anhaben den schwarzen eleganten Anzug .
Unter ihm hat er das blaue Hemd sowie die schwarze gepunktete Krawatte .
1 5 1