1.Dopisz antonimy do podanych przymiotników użytych w różnych kontekstach

stary(chleb)
stary(człowiek)
stara(kamienica)
2.Wymyśl lub przytocz kilka żartów słownych,które wykorzystują antonimię.
np.

Otyli żyją krócej.Ale jedzą dłużej.
Szybko zwolnij!

2

Odpowiedzi

2010-01-02T12:46:53+01:00
1.
stary chleb - świeży chleb
stary człowiek - młody człowiek
stara kamienica - nowa kamienica

2.
ciepłe lody
śpiesz się powoli
milcz jak do mnie mówisz
cofnij się do przodu
4 4 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Roma
  • Community Manager
2010-01-02T13:09:35+01:00
1.
stary - świeży (chleb)
stary - młody (człowiek)
stara - nowa (kamienica)

2.
Masz tylko jedną wadę - nie masz zalet.
Każdy człowiek zachowuje się sztucznie. Jest to zupełnie naturalne.
Ciężko jest lekko żyć.
Lepiej mieć dużo, niż wcale.
3 5 3