Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:57:47+01:00
Czy zemsta jest komedia.
uzasadnie to w mojej wypowiedzi.

otoz tak zemsa jest komedia poniewaz zawiera komizm.jest to cos smiesnego (wydarzenia,posacie,język).przykłady komuzmu w zemscie:
komizm posatci(papkin,dynadkis,czesnik),komzim jezyka(pakin-pisanie testamemtu,dyndalski -pisanie listu dyktowanego przez czesnika, czesnik -powiedzonko:mocium panie ,rejent-nioech sie dzieje wola neb z nia sie zawsze zgadzac trzeba.)komzi sytuacji:pisanie tesatmentuprzez papkina,zadania klary,pisanie listu przez dyndalskiego .
tekst komedi ma na celu smieszyc widza a ten oto utwor spełnia to zadanie.wystepuje takze intryga czyli ukryte działania bohaterow krzyzujace plany innych posaci.
takze z tych przykłado wynika ze utwor a.fredy jest komedia.



mysle ze pomogłam,pozdrawiam:]
=]
3 4 3
2010-01-02T17:04:44+01:00
Zemsta jest komedią, ponieważ występuje w tej powieści komizm. Rodzaje komizmu:
a)sytuacyjny np. gdy Wacław prosi Papkina a ten nie chce mu pomóc Wacław wyjmuje złoto i Papkin się zgadza
b) jezyka np. śmieszne powiedzonka
c) postaci np. Papkin ;)
3 3 3