Odpowiedzi

2009-09-16T18:36:26+02:00
A) 2⁵×4⁶×2⁻¹⁵÷8¹¹×2⁶ = 2⁵x(2²)⁶x2⁻¹⁵:(2³)¹¹x2⁶ = 2⁵x2¹²x2⁻¹⁵:2³³x2⁶ = 2²³x2⁻⁴⁸=2⁻²⁵

Przedstaw w postaci potęgi
2⁻⁵×3⁻⁵×5⁻⁵=30⁻⁵
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T18:49:27+02:00
A) 2⁵×4⁶×2⁻¹⁵÷8¹¹×2⁶=2⁵×2⁶×(2²)⁶×2⁻¹⁵/(2³)¹¹=2¹¹×2¹²×2⁻¹⁵/2³³=2²³×2⁻⁴⁸=2⁻²⁵

2⁻⁵×3⁻⁵×5⁻⁵= (2×3×5)⁻⁵=30⁻⁵
2009-09-16T19:18:21+02:00
(2 x3x5) do potęgi -3 =(30) do -3 = jedna trzydziesta do trzeciej = jedna 270