Odpowiedzi

2010-01-02T17:21:14+01:00
Sprawuje je chyba Bóg ale nie jestem pewna ...............
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T20:54:59+01:00
Moim zdaniem polega ono na tym, ze przez Wcielenie Syna Bożego zyskaliśmy przez to brata w postaci właśnie Jezusa i dzięki czemu możemy wołać do Ojca Abba( czyli Tatusiu). Stajemy sie braćmi nie przez nature, ale przez dar łaski, ponieważ to przybrane synostwo udziela rzeczywistego uczestnictwa w życiu jedynego Syna, który objawił się w pełni w swoim Zmartwychwstaniu. A kto je sprawuje? myśle ze my jako Kościół razem z Bogiem naszym najleprzym Ojcem przez Jezusa Chrystusa w Duchu Świętym. wydaję mi się ze tak to sie odbywa, wynika to z Pisma Św. i katechizmu KK
35 2 35