Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-16T18:29:11+02:00
A) 20 N=0,02kN
b)156 kN=156000N
c)5 MN= 5000kN
d)35 mN=0,035N
e)0,03 MN=30000N
f)0,8 N=0,000008MN
g) 90 N=0,00009mN
h) 0,6 kN=0,0006mN
13 4 13
2009-09-16T18:30:15+02:00
A. = 0,02 kn
b. = 156 000 N
c. = 5000 kN
d. = 0,035 N
e. = 30 000 N
f. = 0,0000008MN
g. = 90 000 mN
h. 600 000 mN
8 4 8
2009-09-16T18:35:50+02:00
A) 20 N=0,02kN
b)156 kN=156000N
c)5 MN= 5000kN
d)35 mN=0,035N
e)0,03 MN=30000N
f)0,8 N=0,000008 MN
g) 90 N=0,00009 mN
h) 0,6 kN=0,0006 mN
5 5 5