Odpowiedzi

2010-01-02T12:57:40+01:00
Jego chata była nędznym domem gdzie mieszkał.Miał łóżko a zamiast materaca gazety.Oprócz tego w chacie miał też krzesło i stół.Dom znajdował się nad brzegiem morza.
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:59:07+01:00
Niewielka chata położona niedaleko portu. Składała się z jednej izby, która była bardzo długa (taka jak maszt który opierał się o ściany). Materiał z którego zbudowano chatę to: liście palmy królewskiej. Przy ścianie stało drewniane łóżko rybaka, na środku stół i jedno krzesło. Ściany było ozdobione wieloma obrazkami i pamiątkami. Pośrodku wisiał obrazek Serca Pana Jezusa oraz drugi, przedstawiający Najświętszą Pannę z Cobre. Były to pamiątki po zmarłej żonie.
11 4 11
2010-01-02T13:24:33+01:00
Jak wyglądała chata Santiago ze "Stary człowiek i morze" ?

Chata Santiago to niewielka chata, która położona jest niedaleko portu, składająca się z długiej izby. Zbudowana ona jest z liści palmy królewskiej. Santiago zamiast materaca miał .. poukładane jedne na drugich gazety! W jego chatce znajdowało się łóżko, wspomniane wcześniej gazety służące jako materac, stół i tylko jedno krzesło. Miał również 2 obrazy : jeden ukazujący Najświętszą Pannę z Cobre oraz drugi ukazujący Serce Pana Jezusa.

Pozdrawiam :)
7 3 7