Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T12:57:13+01:00
Owoce i warzywa są bogate w różne substancje odżywcze.
Są one o wiele zdrowsze od słodyczy które posiadają dużo kalorii i węglowodanów. Dzięki temu jesteś zdrowy i są łatwo dostępne.




bardzo sie pszy tym pszyłorzyłem prośię o pónkt
6 5 6
2010-01-02T12:57:34+01:00
Warzywa i owoce są bogate w witaminy i składniki mineralne. Szczególną rolę stanowią zawarte w nich antyoksydanty (czyli związki takie jak witamin A, C, E,) karoteny czy ksantofile.
3 4 3
2010-01-02T12:59:57+01:00
Należy spożywać warzywa i owoce, gdyż są one najlepsym źródłem witamin, które odpowiedzialne są za funkcjonowanie naszego organizmu. Dzięki nim nasza skóra wygląda zdrowo.
2 2 2