Odpowiedzi

2010-01-02T13:00:49+01:00
Unikanie przebywania na słońcu
ubierać ubrania nie ukazujące dużej powierzchni skóry, najlepiej z naturalnych tkanin - len , bawełna
zaopatrzyć sie w kapelusz
uzywać filtry przeciwsłoneczne
7 3 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T13:02:12+01:00
Ochrona przed promieniowaniem UV to przede wszystkim unikanie nadmiernego eksponowania skóry na promieniowanie słoneczne. Należy ograniczać przebywanie na słońcu - zwłaszcza, jeśli ma się wrażliwą skórę lub jasną karnację.Latem warto sięgnąć po kapelusz: osłoni wrażliwą skórę twarzy. Bardzo ważne jest także zabezpieczanie oczu przed promieniowaniem UV - podczas słonecznych pór roku niezbędne są okulary przeciwsłoneczne.Bardzo ważny element ochrony przed promieniowaniem UV to stosowanie specjalnych preparatów zawierających filtry UV.
Liczę na naj. :*******
8 4 8
2010-01-02T13:02:17+01:00
Przed nadmiernym promieniowaniem UV zabezpieczają kremy z filtrami, jeżeli chodzi o ciało. Warto zadbać też o oczy... Należy więc zaopatrzyć się w okulary przeciwsłoneczne z filtrami UV. Coraz częściej pojawiają się też balsamy do ust z tymi filtrami. Latem dobrze jest nosić kapelusz... Osłoni twarz. Najlepiej jest nosić ubrania z naturalnych tkanin, ale cienkie ubrania będą przepuszczały to promieniowanie.
3 4 3