Zamierzasz spędzić z przyjaciółmi wakacje nad Morzem Północnym. Napisz fax do hotelu w nadmorskiej miejscowości z prośba o rezerwację pokoju.
-podaj termin pobytu
-określ ilość osób, dla których dokonujesz rezerwacji,
-dowiedz się o możliwość całodziennego wyżywienia,
- zapytaj o parking przy hotelu

2

Odpowiedzi

2010-01-02T13:11:59+01:00
Dzień dobry.
chciałabym zarezerwować pokój na 11.07.2010r do 10.08.2010r
razem z przyjaciółmi chcielibyśmy pięcioosobowe łóżko, telewizor i o ile jest to możliwe komputer z internetem. Oczywiście chcieli byśmy codzienne wyżywienia do pokoju dla pięciu osób.
przyjeżdzamy samochodem, czy w pobliżu jest jakiś parkning?, ponieważ nad Morzem Północnym jest tak pięknie, że nikty chyba by się nie oparł takiej oferty jaka jest teraz.
pozdrawiam i z góry dziękuje za rezerwacje.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-02T17:22:50+01:00
Guten Morgen
ich will ein Doppelzimmer und Einzelzimmer von 12 Juli bis 20 Juli 2010 reservieren. Ich fahre mit zwei Feundinen. KÓnnen wir von FruhstUck , Mittagessen und Abendbrot benutzen? Haben Sie ParkplAtze neben dem Hotel?
Danke schÓn
Mit freundlichen GrUssen
XYZ


moga byc male bledy:)